Home Sweet Home!

Nu har jag kommit hem till Sverige och kylan! Känns sådar om jag får säga det själv!
Julen är ju här men nog saknar jag stranden och livet på andra sidan jorden! Ofattbart
Vill dit igen..

Längtar så!


Igår var jag hem till M för att se hur han har fått det i huset! Sovrummet var klart och det var grymt! Riktigt fint!
Jag försökte göra allt för att få minsta lilla julstämning, slog in paket, lyssnade på julmusik och drack glögg,
om det hjälpte, jo faktiskt!

Julafton. Dagen kommer jag spendera hemma med familj och släkt. Mysigt!

Imorgon, juldagen, ska vi självklart ut och härja...
Ska bli kul att se alla som man inte har träffat på ett tag nu!


GOD JUL!







E, blev så glad för din skull.. Grattis vännen! Jr Järngänget ♥
Magiskt!





Kommentarer
Postat av: Emma

Tackar! Det är magiskt. =) Vi ses ju snart och pratar lite skit om allt som hänt sen sist vi sågs!

2008-12-26 @ 12:14:10
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0