Finns det ärliga människor?

Fy fan för denna dag!För de senaste dagarna! Hur kan det vara möjligt, och varaför just jag.. Börjar seriöst fundera om det är ett tecken på att jag inte borde åka iväg nu, eller är det kanske det jag ska?!

För 3 dagar sedan blev min jacka stulen, fine, men idag försvann min mobil också!! Alla som känner mig vet att jag är en mobilnörd! Inom loppet av 10min var den borta. Tog ut pengar för att sedan åka till tandläkaren, sen var den bara borta! Har jag tappat den eller har någon stulit den? Idioten som nu har den har iaf stängt av den. Om dom nu tänker lämna in den till polisen varför då stänga av den? Nej precis, det gör man ju inte. Så antar att det är någon som tagit den! FY FAN!

Alla nummer...åh.
Åt hevlete med allt nu!

Det enda positiva idag var att Tone kunde fixa mitt hår, TACK! Sen matlagning och mys med tjejerna ikväll.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tror du ska ge dig iväg nu innan de händer nå mer! Förresten, tror inte du hann prata klart igår, är hon målisen klar för er eller ska hon provträna först? Kom ihåg att du är nr 1. Du var ju capitano för fan!

2008-11-25 @ 17:43:00
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Emma

Men vadå, vad ska ni med skadade spelare till? Gör de någon nytta iaf?

2008-11-26 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0