KAOS!

Kanske inte det bästaste bästa veckan jag haft, på många många många år.. har det någonsin vart såhär tokigt?

Har en gammal Nokia 3210 som mobil, ghaaa!! Blir man lite smått, bara lite smått gaaaaalen tro?!



VAD ÄR DET SOM PÅGÅR I BANGKOK DÅ? Ni skämtar..

Jag ska ju diiit!

Snälla gör något!!

På fredag ska jag sitta på det där flyget..

Dom trodde att det skulle lösa sig tills dess.. Men annars då? Ska jag ställa in hela min semester?

Imorgon bitti kl 09,00 får vi veta om vårat plan ska lyfta eller inte. Alla morgondagens flygplan är inställda






















Kommentarer
Postat av: Emma

Mobilen rockar fett. =)

2008-11-26 @ 21:09:02
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0