SJUUUK...

Idag mår jag inte alltför bra.. Väldigt förkyld, feber..? ja kanske, å sjukt ont i tanden. Lucky me!
Till råga på allt ska jag jobba också. Skulle köra ett 12-20 pass idag men flyttar nog fram det några timmar. 


♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥     


Någon träning har heller inte blivit av de senaste 3 dagarna, känns väl sådär. Jag som skulle jobba på beach Thailand nov 2008.. Just precis. Om en vecka drar vi till Thailand. Jag. Sandy. Mickis. 3 heela veckor!!

Vilket gäng.

Vilken semester.

Vilken lycka

Magiskt




Mickis å Sandy:
Jag har förstått att ni vill se min lilla packning så bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0