4DAYSLEFT!

Måndag kväll.
Precis hemkommen efter en visit på träningen. Nu sitter jag och försöker fixa med skivor till Thailand och till jobbet. Tur man styr.

Ingen jacka återfunnen. Har alltså blivit stulen, och jag behöver köpa en ny. Någon som har något förslag på vad man ska köpa?

Sista dagarna nu har jag fullt upp. Är det bara jag? Mickis och Sandra.. har ni mycket att stå i? Jag fattar iiiingeeenting! =)

Ledig dag imorgon. Ska åka och få sista sprutan. Till tandläkaren för att styra upp min tand. Tone ska fixa håret, Thank God! Träning. Middag med tjejerna. Tänkte sedan försöka hinna sola någongång också! Som sagt, mycket att stå i!




SNART ÅKER VI!!



Kommentarer
Postat av: Sandy!!!

Heheh, men snälla har man lite å stå i eller, tur man inte ska flytta mitt i alltihop plus att man måste jobba å träna!! Vi har de tufft, men gäller att tagga ner bengan!! We can do it!!! =0) Puss

2008-11-25 @ 11:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0