Vilken dag...

Gick upp ganska tidigt imorse. Det första jag gjorde var att slå på datorn för att se om det fanns några nya uppdateringar om resa. Icke! Åt fukost och drog iväg till gymmet för att sedan jobba. Hela dagen har varit knasig. Tror inte det blev mycket jobb för mig heller.
Har jag inte pratat med Mickis och Sandra så har jag stått i telefonkö, shit.
Under dagen fick vi reda på att alla flyg på fredagen också skulle ställas in... Jaha tänkte jag, vad händer nu?? Ingen resa?! Det fanns inte, jag skulle iväg.
Jobbet blev bara drygare och jag ville åka hem... Sen ringer hon ---> MICKIS! Hon har hittat en resa, EN RESA!! Som avgår lör 29/11-21/12 (för min å Sandras del) och den gick på mer än halva priset av vad vi betalade för den första! Vilket kap! Så nu har vi tjänat in massa pengar på att flyga med ett annat flygbolag, som går via Finland! Sjukt bra!
Nu har vi istället börjar fundera på om det inte kan vara något som är fel då den var så billig?? 4500:- till Thailand i 3 veckor, kan det vara möjligt?
Vad åker vi med för plan egentligen? Ha Ha Ha! Återstår att se.

2 månader sen skulle vi få tillbaka pengarna från andra resebolaget oxå.

Från att vara en total försörd dag till... ja jag vet inte vad.

Jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, vad vet man.. kanske bäst att ta med egen flytväst. Nej då, ha det super nu när ni är i paradiset och bränner er RÖDA. =)

2008-11-27 @ 21:58:18
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Micaela

Tjing!

Va skoj att du också har blogg =)

Låter ju toppen att åka på en resa så här dags.

Hälsa Sandra & Mickis och njut så mycket ni bara kan.

Må bra!



www.modeshow.se

/Mika

2008-11-28 @ 09:57:10
URL: http://modeshow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0