En helvetes massa matlådor..

Tisdag brukar betyda träningsdag. Men inte idag. Började redan igår känna att något var på gång. Trött och hängig. Men dom som känner mig vet att jag sällan hoppar över en träning, och så blev det igår. Men natten till idag har jag inte sovit speciellt bra, varit fryssen och haft känningar i halsen. Så träningen idag blev inställd. Ingen idé att chansa då det bara är 1,5 vecka kvar till seriestart! Match torsdag mot Gustafs, ledig helg, match måndag, träning tisdag, torsdag, lördag och PREMIÄR SÖNDAG!! Big day!!!

Hoppas förkylningen bara är tillfällig och att jag redan imorgon känner mig bättre. Vill gärna vara med och spela på torsdag! Jag jobbar på saken, käkar Esberitox och Colizin för halsen så snälla, låt mig vara frisk!!



Har lagat en hel del matlådor idag. 12 st. Ja det är fan sant... 12 jävla matlådor. Gick ganska fort. Kassler, ananas och banan i några och kycklingwook i dom andra. Tur man är grym i köket!

Imorgon väntar en låång dag. Clinic på jobbet med Polar kl 09.00, jobb mellan 11-20 sedan möte med F&S strax efter 8. Spännande och kul att höra vad dom har att säga..

Nu väntar en efterlängtad dusch, och sedan sängen.



Godnatt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan man beställa matlådor hos dig om man inte orkar göra själv? Hur gick mötet idag.. nyfiken ju! Skoj att träffa dig idag, får titta in snart igen. =)

2009-04-08 @ 22:04:37
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Emma

Just me again... hur ser det ut för dig på måndag, kanske passar med en järngängs-middag? Eller vad sägs? Du kan väl höra med jullan när hon åker tillbaks...

2009-04-08 @ 22:17:24
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Emma

Kom på.. du har ju match på måndag...

2009-04-09 @ 08:11:44
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0