Uppe med tuppen..

Är det inte alldeles underbart när man vaknar av att solen lyser igenom persiennerna? När man kan gå upp utan att ha den känslan av att jag måste bara vila liiite till..  En vanlig tanke som infinner sig hos Bengtsson vill jag lova. Men inte idag, idag var det något magsik. Vem vill inte hinna njuta i solen innan det är dax att ta sig dit då denna känsla som har allt med sommar och njutning att göra förstörs, pratar såklart om kupolen.

Kupolen, vad är det med allt folk som väljer att åka dit då det är fantastiskt väder? Ja inte vet då jag...en liten aning om att det möjligen kan vara affärerna som attraherar dom. Men vad vet jag!

Har iallafall hunnit med lite av en power walk imorse. Bästa musiken i öronen, rensa tankarna och bara njuta. ME LIKE!

Dagen till ära ska jag jobba. Ställer bilen och tar cykeln. Det är på tiden. Sen är det dax för KIK-expressen (?) som börjar någonstans i Årby/Gylle för att sedan ta sig igenom hela Stationsgatan, Hagavägen och sedan avslutar sin resa i Kvarnsveden. Underbart mina vänner..





Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0