"Sonic" presterar...

6 dagar kvar!! Vi pratar förstås seriepremiären hemma på söndag. Det går fort, riktigt fort. Det är nu all försäsongsträning och slit ska utbetalas.. Jag är sjukt exalterad.

Efter att ha varit förkyld, mer eller mindre hela veckan så har jag inte tränat sedan i måndags. Känns väl sisådär..
Match dag idag, genrep mot Gideonsberg. Ska bli en rolig och intressant match. Resultatmässigt så kommer vi nog att vinna. Men det roliga är att se hur spelet och laget fungerar.




Live your dream




Jobbveckan som var har varit lång. Jobb mån-sön. Underbart. Men gick faktiskt över föväntan. Kortdagar fred-sönd och det gjorde en hel del. Men nu väntar två underbara dagar med ledighet. Thank God!

Mötet med F&S gick bra... Det var ett inspirerande och roligt möte, så som jag trodde att det skulle bli. Svarade på några frågor, pratade allmänt och det kändes väldigt avslappnat och bra. Spännande att se vad dom har att säga härnäst.

Påsk är över och det är väl lika bra..? Utgång blev det i helgen, som vanligt när det är påsk.. Jag och Tone bestämde oss för att våldgästa Falun och Harrys, vilket mer eller mindre ble en miss.. Det är smällar man får ta, och det är just dessa gånger som man är glad över att man är nykter!


Lördagens kommentar från en person som för övrigt kan ha varit den fullaste och galnaste jag sett på hela stationsgatan.

-Jag är inte så full som jag önskar att jag vore..

Men dra mig förbi, det tillståndet får ju till och med dagarna i Thailand att blekna!

Kommentarer
Postat av: Sonic

Fick man ju käka upp dagen efter oxå kan ja lova...

2009-04-13 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0