Back On Track!!

Fruktansvärd dålig uppdatering på sistonde!! När kan senaste inlägget ha varit, lördag? Eller tom fredag? Nåja, nu är jag med igen.

Vad har hänt då?
Jag har tydligen hamnat i någon sorts ledighetskommité på jobbet. Fattar inte hur, eller jo, 116 h gjorda denna månad är verkligen inte OK!! Men vad gör man inte för lite fotboll?

Fick ett roligt och efterlängtat samtal denna vecka.. Från gymmet. Möte nästa onsdag angående gyminstruktörs ansökan jag fyllt i. Big day, Big meeting!


Den största Järngänget medlemmen någonsin har gjort det, igen. Vinst hemma i premiären 2-0, och El Capitano, jag är stolt, mycket stolt min vän!! Så här löd hennes sms efter matchen igår "Vinst med 2-0 i premiären mot AIK, och första matchen med kaptensbindeln på armen. Iblad mår man rätt bra ändå =) Sov gott, det tänker jag göra"

Karin Lissel -Hammarby


Det återstår 17 dagar tills jag själv får stå där, premiären hemma på IP. KIK-Bollstanäs. Som jag längtar!
Söndag väntar Svenska cupen match borta mot Gävle. 2 matcher spelade, 2 vinster. Allt kan hända, men vinner vi inte så fattar jag ingenting! Helt seriöst!


Imorgon väntar, förhoppningsvis en timmes powerwalk runt sju snåret, och därefter gym. Lyser solen blir det garanterat powerwalk, någon som ska med?? Just let me know..






// Bengan -Over n out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag som tänkte du kunde kanske ha jobbet på söndag... men icke...

2009-04-03 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0