2h målvaktsträning och ett förjävla bra gympass

Så skulle man kunna sammanfatta min morgon. Kl 10 var det dax för mv-träning, och oj vad mycket jag lärde mig. Otur är bara att man är lite seg och inte förstår att man ska kunna göra allt samtidigt. Men det tar sig, förhoppningsvis.
Gymmet ja, ett rygg -och magpass var det som väntade. Gick bra, mycket bra. Trots segheten i kroppen. Fotbollsträning ikväll sen ska man väl ha avklarat alla dagens träningar  =)

Cup match och sista finalomgången i Mighty Green Cup imorgon kl 19.30. Kan dock inte vara med pga jobb. Men det är som det är.

Nu käk. Lax, potatis och rotgrönsaker. Sen kan det bli en liten siesta. Mycket behövlig. Skulle försöka hinna med att laga lite matlådor också. Återstår att se om jag orkar.


 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0