Fredag

Dagen har kretsat väldigt mycket omkring vår stjärna, Karin Lissel. Men förutom att hurra henne har dagen även fyllts med träning och jobb.
Blev ett gympass imorse, armar och mage. Bra pass, mycket bra pass. Tycker aldrig att jag fått till det bra med biceps övningarna men idag tog det rejält.

Imorgon kl: 08.10 går tåget mot Sundsvall och Jullan. Ska bli så himla roligt at få komma upp och hälsa på. Äta gott, mysa och snacka en massa strunt. Det är ju något vi gillar.
Söndag däremot är det match som gäller. Sundsvall-KIK, Jullan-Bengan.. Bra laddning blir det, det kan jag lova!



Träningarna i veckan har sett ut som följande:

Måndag: Spänsthopp+fotbollsträning
Tisdag: 2h MV-träning, gym: rygg o mage + fotbollsträning
Onsdag: gym: bröst o axlar+20 min cardio
Torsdag: fotbollsträning
Fredag: gym, armar o mage
Lördag: Vila eller möjligen någon promenad
Söndag: Match, och möjligen en promenad.

Blev inte alls lika många cardiopass som jag brukar. Denna vecka har jag varit väldigt morgontrött. Inte bra. Får bli bättring till nästa vecka.


Nu ska jag packa väskan och sedan krypa ner i sängen!


GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0