FREDAG

57min promenad, underbart. Skänt väder att traska i. Bra musik gör det hela lite lättare.

Frukosten har jag precis käkat och väntar nu bara på att klockan ska bli lite mer så jag kan åka till gymmet för att senare åka direkt till jobbet.



Bibblan igår ja... Lånade 3 böcker.

Fitness för henne
Anatomi för idrotten
Äta, träna, prestera!




Nu har man lite och göra på kvällarna. Spännande.


Var ute på lite shopping igår. Hittade massa mysiga stickade tröjor på Vero Moda. Här är en som jag dock inte kan bestämma vilken färg jag ska ha! Hjälp mig??!!






Lutar mest åt den vita. Man köper oftast jämt svart o svart, men vad tycker ni?


Jobb till 20 sen är det taco och filmkväll med D. Laddning till morgondagens super duper viktiga match. Är så taggad. Kommer att bli säsongens roligaste match, tro mig. Tyresö och bortamatch mot serieledarna. Inget att förlora bara allt att vinna!




Mooot gymmet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0