HELG

Söndag och helgen har barat swishat förbi utan att jag ens hann märka det. Typiskt.

Lördagen började med fotbollsträning kl 8.30 med förberedelse inför dagens match. En timmes träning sedan var det dax att snabba sig iväg till jobbet. Jobb mellan 10-17. Fruktansvärt segt, alltför lite folk för att kunna underhålla mig. Var även min elfte dag i rad så nog kan det också har gjort sitt. Förhoppningsvis belönar det sig i slutet av månaden.
Efter allt jobbande var det dax för "Bengan the nanny". M:s kusin behöve barnvakt till hans barn och vi är ju inte dom som är dom. Klart man ställer upp liksom.

Maurits 3 och Vega 1 år. Underbart söta (de första två timmarna). Nejså, skämt å sido. Helt fantastiska hela kvällen faktiskt. Välling och gonattsagor och man hade gjort det igen -fått dom i säng!

Ute å promenad. Vega var lite trött.

Maurits däremot var på bushumör.


Ville inte åka vagn med sitta på M.s axlar

Vega gillar mobilen

Vega o Jag


Knas bilder



Självklart skulle dinosaurierna vara med på bild

M och Vega




Fick lite sovmorgon imorse med tanke på att jag har gått upp ganska tidigt i veckan. Fick sova till hela 8.30 för att sedan vara på IP kl 9.30. Matchdax i Sthlm och mot Rågsved. Kan vara bland den sämsta matchen jag gjort under hela min fotbollskarriär.. FY FAN! Oavgjort och ett poäng. Förjävligt med tanke på att vi kunde ha tagit in på serieledarna då även dom fick oavgjort idag.
Ny match nästa vecka, nya tag!!!!



Veckans träning har sett ut som följande:

Måndag: Gym, ben och vader på morgonen. Fotbollsträning på kvällen.
Tisdag: Gym, bröst, biceps och mage. Fotbollsträning kvällen
Onsdag: Löpning 50min innan frukost
Torsdag: Gym, rygg och triceps. Cardio ca 15 min.
Fredag: Powerwalk 90min innan frukost. Gym, axlar och mage.
Lördag: Fotbollsträning
Söndag: Match


Nu är det dags att slå huvudet i kudden och ladda inför veckans happenings med start imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0