Torsdag

Ingen morgon träning... WHAT?!

Nej, idag fick det vara nog.. Trött. Tröttare. Tröttast.

Jobbade som sagt till 20 igår, därefter hämtade jag upp Sandy i ilfart och åkte mot IP där finalen spelades. Härlig vinst med hela 9-2. Underbart tjejer!





Idas sista dag i stan var igår och Harrys blev ett faktum. Jag, Hanna, Sandy, Mickis o Sarah. Jag o Hanna fick som vanligt slåss om vilken som skulle köra, störst vinner och därmed tog jag bilen och hämtade upp tjejerna.
Harrys var helt galet. Vi snäppet mindre. Lyssnade till en underbar trubadur och snackade skit. Sådana kvällar betyder mycket.

Såå, lite trötter idag. Ingen morgon träning. Vilar mig till träningen ikväll istället. Hoppas Karin hinner hem så hon kan köra ett pass med oss, vore jätte kul.





Time for work my friends!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jonas Hampus

9 - 2 Grattis =D

2009-08-13 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0