1 vecka till julafton?!

Befinner oss fortfarande pa Phi Phi. Mindre an en vecka tills vi kommer hem. Vi har, som jag tidigare inte namnt, bytt hotell. Bor numer pa P.P Princess. Sk. Cinderella. Efter baten alltsa... Mycket ungdomar och sprit, darav namnet skulle jag kunna tro.

Mandag beger vi oss vidare. Aker till Phuket, och Phatong for en natt sedan pa tisdag eftermiddag gar flyget till Bangkok. Dar vantar shopping hela kvallen. Onsdag vantar sedan flyget hem. Kommer hem lagomt till uppesittarkvallen med bingolotto.Sa nu hoppas jag Markus att du har kopt bingolotter?! =)

En vecka kvar till julafton, heeelt unbelievable! Kan inte fatta det riktigt. Inte med denna sol.


Vi har vart ute pa lite turer, akt runt till varje o runt phi phi skulle jag kunna tro. En tur fran 11-19. Vi fick se solnedgagen och snorkla. Mysigt med lite val utdraget.

Idag har vi varit och fatt aloe vera massage och ansiktsmassage, underbart skont. De sista dagarna har vi inget planerat, forutom att pressa pressa pressa i solen.. =)


Maste dock tillagga att nar vi igar var ner till stranden sa hoppade Tone igenom en brinnande eldring flera ganger om, alltfor att vi ska fa ett bra kort. Idag moter vi ett gang killar dar en av dom gjorde precis likadant, men han hann dock bara hoppa en gang innan han ramlade och bada benen stod i brand! 2:a gradens brannskada och benen i bandage. Tone har lite efterangest!!! Hahaha...


See u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0