Shoohooo

Phi phi is the shit... Nja jo nastan. Lite galet mycket party dock men ar man starka som vi sa gar det att leva pa denna o utan alkohol. Ibland sa.

Vi har haft underbart vader hela tiden. Men nu maste jag erkanna att jag inte pallar med denna varme och sol. Har inte talamod att ligga och pressa, blir sa sjuuukt varmt. Sa idag har vi gjort det bastaste inkopet hittills, en luftmadrass. Sa nu flyter vi runt och kan samtidigt svalka oss.

Fick rekomendationer om att inte anvanda solkram. Man blev brunast sa. Men klok som jag ar sa har jag inte slutat helt med den. Karin har lart mig nagot iallafall! Men jag ar nere pa 15 =)
 
Vi har dock vart lite sjuka. Borjade med att Tone madde forjavligt en morgon nar vi vaknade och vi trodde ju stenhart pa att hon var bakfull. Men sen forstod vi genast att det maste vara nagot annat. En matforgiftning helt enkelt. Jag blev dalig igar, och idag fick vi hora att det var nagra fler som hade blivit matforgiftade efter att de hade kakat pa samma stalle som oss.


Ikvall blir det reggae bar, med lite boxning. Sen stranden saklart!


See u later!


 

Kommentarer
Postat av: mickis

jag hoppas bengan att du går upp i ringen iår!=)

2009-12-12 @ 03:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0