Update From Koh Samui

Hej alla nyfikna!
Dalig update har, men som ni sakert forstar sa har vi annat for oss an att sitta inne framfor datorn.
Nu kanske ni istallet tror att vi ligger ute och pressar om dagarna, men det ar inte alldeles ratt det heller for de senaste dagarna har det varit molnigt. Kanske bra for min del da jag brande mig redan efter forsta dagen. Men nu ar solskyddsfaktor 50 med igen!
Sa forvanta er inte att vi ska vara bruna, for det ar vi absolut inte!!!


Na vad gor vi om dagarna da?
Vi lirar boll saklart.
Manga fragor bla Lirar ni proffessionellt? och svaret pa den fragan blir ju enkel....
Dom tycker helt klart att vi ar grymma. Alla som gar forbi hoppar in och vill vara med. Thaiforsaljare sasom gamla gubbar... Kul ar det!! Det som ar mindre roligt ar att fotterna och tarna ser ut som skit. Varje gang vi kickar bollen ar det som att sparka in foten i en betongvagg... helvete vad ont det gor!

Vi har traffat nagra grabbar fran Sverige som vi hanger med en del. Dom ar aldre och haller helt enkelt koll pa oss. Det sjukaste ar att en av grabbarna traffade jag forra aret nar vi var pa Phi Phi. Det var grabben som Mickis drog ratt tan pa. Ett harligt gang helt klart!!


Gardagen var vi pa det omtalade Full Moon Partyt i Koh Phangan. Det var bland det sjukaste jag sett nagonsin!!
For att komma till Phangan vantar en 20 min resa med bat, speedboat. Fullproppad bat, och varldens vagor. jag var lyckligt tacksam att jag inte drack alltfor mycket innan avfard. Hemresan gick bra trots nagra buckets. Vi dansade natten lang och kvallen slutade bra tillslut efter att jag rakat dra ner en stor javla hogtalare i golvet... Ingen storre skada skedd. Allting gott slutet gott!

Vi har bytt hotell efter att vi sag den fetaste kackerlackan nagonsin. Fy Fan sager jag bara. Imorgon aker vi vidare till Krabi. Blir dar i 2 eller 3 dagar sedan aker vi till Phi Phi. Underbara phi phi. Det sags att vadret ska vara battre pa den sidan sa vi far val hoppas pa det.


Nu har det slutat regna sa nu ska vi ta oss ner till stranden for att lira lite boll!!!




Bilder finns pa facebook eller resedagboke. Sok sanbengmik. Tar pa tok for lang tid att lagga upp bilder har, och tjejer, hoppas det ar ok att jag lagger in lite pics! :)


Kommentarer
Postat av: mickis

fan va sköj ni verkar ha...här hemma har de snöat för första gången denna vinter!!puss

2009-12-04 @ 22:41:11
Postat av: Vendela

Tycker om det du skrivit! Skojigt att se en del nyttiga saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-09-22 @ 18:33:11
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0