Det går framåt, sakta med säkert!

Phu! Precis hemkommen efter en ca mils lång skidtur. Gick förvånadsvärt bra. Med tanke på att jag bara hunnit åka 2.5 km i år. Men nu är jag på gång. Sakta men säkert. Har ju hela 2 veckor kvar inna tjejvasan så det här ska väl gå vägen! =)

SM till helgen. Problem att byta bort lördgen. Så vet inte om jag måste åka ner själv efter jobbet. Vilket jag helst inte vill göra, då missar jag banketten och allt det roliga. Men finns det inga alternativ så blir det väl så, annars får jag väl stanna hemma. Fan Fan Fan!! Så jävla typiskt. Nu har jag verkligen börjat förstå att jag måste söka nytt jobb och att jag aldrig mer ska ställa upp för företaget igen! Jag lever ju för fotbollen. Det är ju det jag vill göra. Aldrig att jag missar en match eller cup, knappt ens en träning pga jobbet!

Så just nu är det väldigt väldigt stressigt. Måste ju bara vara ledig, och jag blir så stressad och öslar så mycket energi på att försöka få ihop det allt jämt. Drygt! Jag hoppas i allafall att det löser sig. Vill vara med på SM, och jag SKA vara med! =)

Dax att sova nu, blir tidig läggdax så jag orkar upp och gymma!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0