Hängig, trött och sjukt seg..

..ungefär så skulle man kunna beskriva hur jag känner just nu. Eller rättare sagt så har hela dagen varit så. Vet inte riktigt vad det beror på om jag har fått för lite och dåligt med sömn, eller om jag helt enkelt är slut i kroppen efter all träning. En blandning skulle jag kanske tro.

Gym imorse. Var meningen att jag skulle åka skidor eller gyma efter jobbet eftersom jag slutade tidigt -18.00, men det blev inget av det. Är hemma och har precis käket. Vart och handlat snacks och hyrt film. Ska lägga mig i sängen och bara njuta. Ingen energi för mer.

Imorgon däremot hoppas jag att jag är piggare. Då är det dax att köra det sista skidpasset inför helgen. Ska försöka få ihop ett längre pass. Sen väntar jobb och fotbollsträning på kvällen.

Fredag blir en ren vilodag. Slutar jobba kl 19, efter det ska jag hem och sova. Vi planerar att lämna Borlänge runt 6-tiden lördag morgon. Jihoo!

En planerad "lagfest" på lördag också. Ska bli kul. Funderar på utgång i Falun. Be there!

Kommer tyvärr att missa årets första träningsmatch på lördag, då vi spelar mot Gävle. Känns lite synd, alla träningsmatcher är sjukt viktiga nu inför säsongen.





Hittade lite bilder från SM:

  


För mer bilder kolla 
http://www.viktorljungstrom.se/thumbnails.php?event=256


/Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0