HELVETES J*VLA DAG!

Man skulle kunna tro att det är fredagen den trettonde. Helt sjukt att en skit sak kan förstöra en hel jävla dag!
Ställde klockan på 07.15 för att käka frukost och förbereda mig inför det berömda beep testet som skulle gå av stapeln kl 09.00. Frukost eller mat överhuvudtaget innan träning är ett måste, iallafall för mig.
Min mobil har inte riktigt varit helt OK den senaste tiden, stänger av och slår på sig själv om varannat. Så vad tror ni hände imorse. Vaknade av att min mobil var helt död. Härligt. Vad var nu klockan? Drog åt mig en annan klocka och fick se att den står på 08.42. 08.42. Va fan, träningen började ju kl nio!!! Panik. Trodde först jag drömde. Men ICKE! Det var bara att slänga i sig en halv banan, för att inte få håll, sen dra sig iväg mot vallen! FYYY FAAN!

Springningen gick helt OK, känner dock att Thailands resan fortfarande ligger och spökar.
Men blir så sjukt irriterande när man inte får ha sina "riktiga" förberedelser. Så nu har dagen självklart varit helt förstörd. Finns inte mycket som kan åtgärda denna dag. Tyvärr!
Så därför spenderar jag denna lördag sittandes framför datorn, vilket jag älskar. Hemma och tråkar kan många tycka.

Imorgon väntar en ny dag. Ny träning. Och ännu en ny dag med jobb. En vanlig vardag skulle man kunna säga.



To Be Continue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0