Skärpning!

Har varit dålig uppdatering nu senare dagar. Lovar att förbättra mig. Anledningen till detta är att det är mycket att stå i. Ledig dag idag iofs, men man hinner inte riktigt med saker man vill ändå.

Gick upp tidigt imorse. M har rivit ut badrummet så rörmakare å folk springer ut och in i huset nu som galningar. Och man vill gärna inte ligga och sova medan dom är i huset och grejar. Så det var lika bra att ställa klockan tidigt, så någon sovmorgon var inte att räkna med.

Lagade massvis med mat, som tog sin lilla tid. Var meningen att jag skulle hinna träna imorse men det blev tyvärr inge av, tar det imorgon. Sen var jag med Tone och Mickis in till Falun och shoppade. Jag skulle självklart inte shoppa, men klart jag var den som shoppade mest. Typiskt. Hittade iaf fina och användbara kläder, vilket är ett plus!
Väl hemma igen åkte jag ner till solstationen och solade. Sen hem och byta om och färd mot IP. Idag tog vi lagfoto, gick bara bra. Kommer bli ett riktigt grymt kort det där!


Imorgon väntar jobb 12-18 sedan längdskidåkning med Åsa. Träna, träna, träna inför tjejvasan.



Sandy och jag fösöker styra upp en blogg  åt KIK-dam. Går ganska bra. Har börjat nu men insåg att det finns sjukt, sjukt mycket att göra på en blogg. Kanske därför jag inte har gjort något åt min egen. fattar ingenting av sånt. Men vi tänkte iallafall starta upp och skriva en blogg om allt som händer runt KiK dam. Ska bli roligt!

kikdam.blogg.se 

Tyvärr inget uppdaterat, försöker fixa till bloggens utseende först. Har någon förslag så HÖR AV ER!



Läggdax snart och sovmorgon. Borta bra, men hemma bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0