Underbara söndag!

Dagen har varit bra till skillnad från igår. Tog lång sovmorgon, var meningen att det skulle vara fotbollsträning ute på IP idag men det snöade på tok för mycket, så det blev inställt.
Låg kvar i sängen ändå fram till klockan elva. Skönt. Sen var det bara att gå upp och äta en underbar frukost med gröt, bär och proteinshake, för att sedan ta sig iväg till jobbet till klockan tolv.
Bilen var helt igensnöad, måste minst ha kommer runt 2 decimeter inatt, coolt!
Jobbet gick helt ok, var bara ett "kort pass" på fyra timmar, sen bar det iväg till gymet med Tone. Körde Bröst, triceps och mage. Träningsvärk imorgon, underbart!

Efter en sisådär 3 månaders period utan färgning eller klippning av håret var det nu dax, utväxten var inte att leka med.
Så vi körde 2 flugor i en smäll. Jag hjälpte Tone att färga hennes hår, och hon hjälpte mig! Alltid lika roligt att leka frisör för stunden.

Just nu sitter jag och kollar på M när han försöker ge sig på Guitarhero. Går väl sådär om jag får säga det. Haha. Snart är det min tur, upp till bevis!

Imorgon, om jag är duktig och pigg, tänkte jag gå ut och springa innan gympasset, sedan vidare till jobbet klockan tio. Så då måste jag alltså gå upp ganska tidigt för att hinna med allt. Så jag ska inte säga alltför mycket, eftersom jag vet hur morgontrött jag är. Men det är vad jag siktar på!

Fotbollsträningen är inställd imorgon. Så det blir, hör och häpna, lite skidåkning. Tisdagens träning är också inställd, eller vi ska ha pulkarace med laget. Ska bli kul och ta hem segern! Ha Ha..

Nu väntar teven och Beck!


TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0