Rock Band

The big day närmar sig. Har börjat förstå innebörden med denna crazy idea. Jag ska helt enkelt ta det som en "lördags tur", lite som en friluftsdag skulle man kunna säga, utan matsäcken. Detta efter att jag insett att ELIT ledet startar 10,00 och mitt led startled 7, startar 11,15, alltså när vi startar så har i princip ELIT ledet gått i mål.. OCH HUR FAN SKA JAG DÅ KUNNA VINNA? Nej, just det det finns alltså ingen chans.

Många hade gärna sett en live sändning härifrån, där ni kunde ha följt mig i spåret. Hur bra hade inte det varit? Och frågan är, hur många hade kollat? Men jag måste tyvärr göra er besvikna, det kommer alltså inte att hända! Ingen live sändning på mittlivsombengan.blogg.se

Har dock funderat mer och mer på vad pappa sa igår, ja kameran... hade det inte varit lite coolt med lite bilder från spåret? Nu när jag ändå ska ut på min lilla friluftsdag? Tål att tänkas på...




Kvällen har spenderats hemma hos Crille, aka Maskinen, med Rock Band. Alla var där. Crile, Sandy, Robin och Mickis. Grymt. Kvällens bästa var nog Crille på trummorna. Mäkta imponerad.


Bilderna får avsluta detta för denna gång..

                                                                                





//Bengan -Charlotte Kalla



(Ni kanske hinner med att få lite info om formen-för-dagen-blogg imorgon bitti.
Men jag säger inte för mycket, jag vet hur morgontrött jag är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0