Tjejklassikern?

Tjejvasan. Om två jävla helger. Hur ska detta gå? Är det OK att man bara har åkt 2,5km på skidorna i år, och inte har lust att öka mängden heller. Eller lust och lust, det handlar om att det är så förbannat drygt och valla, och jag kan inte påstå att jag riktigt har tid heller.
3 mil.
Känns underbart bra. Jag vill åka. Jag kommer att åka, om inte så skyller jag på att jag har match, vilket jag iofs också har men... Men det skulle vara roligt att åka det någongång, kanske en början på klassikern? Fram kommer jag, frågan är bara när och hur.

År-08 när jag införskaffade mig skidorna blev det åka av. Fick inte in tekninken med att åka klassiskt med vad gjorde nu det när det gick så sjukt bra att skejta? Ja vad gjorde nu det..? För ca 1 månad sedan var det någon som sa "-Du får inte skejta på tjejvasan, då blir du diskad.." All träning för gäves kände jag lite då. Men kanske blir som Åsa säger, att vi tränar hela sista veckan och avslutar med 3 milen på lördag, ett ganska bra upplägg om ni frågar mig.

Den som lever får se!



Beeptest imorgon. 09.00. Jihoo... Undrar hur långt jag orkar springa.



Helgen kommer förövrigt att bli lung, som vanligt. Jobbar fortfarande på min INTE-DRICKA-PÅ-HELA-SÄSONGEN-GREJ.
Känns mer eller mindre ganska naturligt att inte dricka. Kommer nog inte bli heela säsongen men mer eller mindre iallafall!
Träning lördag och söndag, sedan jobb hela helgen. Kör på hårt nu och är inte ledig förens på torsdag. Måste försöka jobba igen lite med tanke på alla helger som jag har och kommer att få lov att ta ledigt tack vare fotbollen.




Godnatt och önska mig lycka till imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0