VÄRLDENS BÄSTA FREDAG DEN 13:E!

Ja så skulle man kanske kunna sumera denna dag.
Började dagen med ett riktigt riktigt skönt bröst, triceps och mage pass på gymmet! Känner att proteinet gör sin nytta, om inte annat så syns det när jag kör. Sjukt bra!

Väl på jobbet erbjuder sig Fredrik, DAGENS STORA ÄNGEL, att jobba åt mig några timmar imorgon. Så jag kan åka till Skövde med laget och bussen. Det känns super skönt att inte behöva stressa iväg från jobbet och tokstressa bilresan till Skövde och banketten. Nu kan jag i lung och ro jobba och sedan hoppa på bussen. TACK TACK TACK!

Blev skidåkning efter jobbet som planerat, dock lite kortare... ca 5 km bara. Känns underbart, uppladdningen inför vasan känns riktigt bra!



Imorgon kl 13 lämnar bussen IP. Ett riktigt laddat gäng åker ner för att göra allt dom kan, och går allt som det ska spelar vi final, FINAL i SM!!!! Men måste först hålla fokus på semifinalen mot Eskilstuna! Kan bli grymt!






Lite sena bilder från pulkaåkningen som jag lovade. Enjoy!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0