God Morgon..

Havregryn.Kruskakli. Krossat linfrö. Vasselprotein. multivitavintabletter. Keso. Kesella. Frukt. Kött. Kyckling. Pasta. Bär. Träning. Träning. Träning. Där har vi lösenordet för min komma-iform-diet!

Nu har jag äntligen fått mitt kost-och träningsschema, såg bra ut. Var in på gymgrossisten och beställde lite proteinpulver. Så nu ska jag bli stor och stark! Tung träning både morgon och kväll. Hoppas resultaten kommer ganska snabbt! =)

Nu väntar ett härligt gympass, sedan jobb 11-20.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tur den där kosten inte var till mig... =)

2009-01-14 @ 22:09:03
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: SandyBay!!

A men nu bara måste vi ju åka tillbax til Thailand så du kan gå en match på Tiger Bar ;) Annars fattar ja ingenting!!! Pusssss

2009-01-15 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0