GRYMMA GLOBEN

Kvällen blev lyckad. En liten längre resa till sthlm än beräknat efter en sväng in till city.
Inte för att vi var vilse utan för att vi helst ville kolla läget i storstan.
Jag tror vad jag vill.

Det var första gången i globen för min del, kanske blev jag mer imponerad av globen än vad jag blev av själva konserten?


Jag är ca 4 låtar fan av Oasis.

  • Wonderwall
  • Don´t look back in anger
Jag minns inte ens om dom spelade de 4 låtarna.
Men jag är säker på att dessa två var med.

Stämningen var grym.
Att sitta högt upp och se hur publiken gungade med som ett hav var magiskt!



Tyvärr finns inga bilder att lägga upp. Det är fruktansvärt, men jag glömde den hemma!



Nu väntar några fler timmars sömn än natten som var.
Gym imorgon bitti.
Jobb mellan 10-17.
Match kl 18
Samling och avfärd mot Långsele 04.00

Underbar helg! Längtar så!



/Bengan a.k.a K.B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0