Bagare Bengt..

Fredag och ännu en träningsfri dag. Detta måste genast avbryta så det inte övergår till någon vana. Gårdagens fotbollspass hoppade jag över, då jag inte kände mig fullt så frisk och vilket jag idag får tacka mig själv för. Mår mycket bättre! Har ingen känning alls av varken febern eller förkylningen. Lite snuvig men det får man ta.

Gymmet är tyvärr stängt imorgon, så det får bli ett löppass istället. Grillning hos pappsen på söndag så gymmet får helt enkelt vänta tills på måndag.

Blir så sjukt inspirerad av att läsa alla som bloggar om fitness. Den hårda träningen, sjuka dieten och deffningen. Jag vill också! Hade det inte varit för fotbollen så hade jag varit i full gång och deffat. Jag har aldrig någonsin kunnat tänka mig ett liv utan fotbollen, men nu gör jag nog det. Men i utbyte av att befinna mig i fitnessvärlden.
Det jag drömmer mest om nu är, förutom att lyckas inom fotbollen, att utbilda mig till Personlig Tränare. Att få jobba med kost, hälsa och träning är något som jag velat göra länge nu och det är också det jag strävar efter att uppnå. Sooner or later.
'


Bjuder här på några bilder från gårdagens bakning. Gjorde ett försök att baka scones, resultatet blev sådär måste jag erkänna.





Lite torra och hårda. Bättre lycka nästa gång.



Nu väntar bio med Tone och M. The Hangover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0