Grymmaste tjejen!

Fredag och äntligen helg. Vad nu detta skulle underlätta i allt jobbande? Möjligtvis att det blir kortare arbetsdagar, annars är det mer eller mindre som vanligt.
Jobbar hela helgen och enligt schemat är jag ledig måndag och tisdag. Kan bli så att jag får hoppa in och köra ett pass både måndag och tisdag vid brist med personal. Men just nu är det behov av pengar eftersom jag håller på att spar till den efterlängtade resan i höst!

Fotbollsträningen är i full gång och det är roligare än någonsin att träna med tjejerna! Det finns massor att träna på och tiden är knapp så nu måste jag verkligen ta vara på den tiden.

DAGENS ABSOLUTA NYHET KOMMER FRÅN STOCKHOLM, OCH KARIN LISSEL. ETT MESS IMORSE FRÅN KARIN SOM LYDDE "Ett tips bara, gå in och kolla svenskfotboll.se. Vem vet det kan ju stå nå roligt" MÄNNISKAN ÄR INTE KLOK. STORA RUBRIKER. ÅTERBUD FRÅN SEGERSTRÖM-KARIN LISSEL ERSÄTTER.
KARIN SKA VARA MED A-LANDSLAGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU ÄR GRYM TJEJEN OCH ÄR SÅ SÅ VÄRD DETTA! KÖR HÅRT!




Har precis käkat med kompisarna, det blev grillat. Nu ska jag snart byta om för att sedan ta mig ner till stan och s1. Vädret är underbart och det är bara att passa på att njuta av den lilla sol man får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0