Tisdag

Sista dagen på "semestern". Jobbdax imorgon. Känns väl sådär!

Igår började fotbollsträningen igen efter det enorma uppehållet, 2 veckor! =) Var kul att få komma tillbaka och köra med laget. Träningen blev som förväntat, mycket fys. Kondition och styrka. Kul. Idag är jag lite seg i benen, men det är väl bara bra antar jag.. som det ska vara. Underbart skönt iaf att äntligen få vara igång på "riktigt". Om ca 2 veckor börjar serien igen och vi ska vara förberedda som aldrig för! Längtar.
Är inte helt hundra i foten ännu, men med lite tejp går det bra. Får försöka rehabba den så mycket som möjligt, så att jag är fit for fight när det hela drar igång.

Har precis kommit hem efter ett träningspass på IP. MV-träning med Peter. Teknik, teknik och åter teknik. Mycket som måste tränas på nu... Men snart hoppas jag att det sitter.

Idag ska det njutas av den som sagt sista lediga dagen. Jobb heeela veckan, sen ledig igen nästa måndag och tisdag. Solen skiner och det kan bli lite solning ute på gården.. borde förresten klippa gräset åt M. Känns som jag är illa tvungen!

Nu väntar mellis, kesella m fun light och frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0