Efter regn kommer alltid solsken...

Det stämmer väl ganska bra det?
Helt underbart att äntligen få vakna av att solen skiner in genom persiennerna.. vad jag har längtat och som jag har längtat. Det är egentligen helt sjukt hur man kan få tillbaka motivationen av lite sol. De senaste dagarna har jag helt hoppat morgonpromenaderna/morgonjogget pga vädret. Jag är inte den morgonpiggaste, det vet vi, så vaknar jag och ser att vädret är det sämsta tänkbara (regn, blåst, grått och trist) händer det alltför ofta att jag ställer fram alarmet på mobilen en timme och somnar om, omedelbart. Jag missar aldrig ett gympass, det är det inga problem med, men att vara ute i dåligt väder tilltalar mig inte det minsta, tyvärr! Imorse däremot tog jag äntligen på mig dojjorna igen och en timmes joggingtur var ett faktum. Underbart!!

Jag har gjort ett miljöombyte när det gäller gym de senaste 2 veckorna. Har povat på Sveas gym. Inte alls helt fel, riktigt trevligt gym men dock inte lika trevligt för plånboken, på tok för dyrt för att Bengtsson ska ha råd att överleva. Jag tror att jag är helt ekonomisk oberoende så att jag kan göra vad jag vill när jag vill.. En shoppahollick med noll koll på inkomsterna och dessvärre uttäkterna. Men där gick gränsen, för denna gång iaf. U never know.



Fotbollen rullar på. 3 förluster och 6 vinster. Mer än vad vi någonsin hade önskats hoppas på från början. Grymt kul. Nu är det bara att höja ribba och sätta upp nya mål!
Match väntar på torsdag. Vi tar emot Sundsvall på hemmaplan innan vi får en kortare vila under midsommar. Spännande match. Första gången jag någonsin spelar emot Jullan, känns fruktansvärt konstigt men ska bli roligt!
Det ryktas om en lite återförening med Järngänget, kanske vi tom får mysa med lille Ludvig? =D Vi får hoppas!



Nu väntar lite kvällsmat och sedan tidig läggdax. Tänkte ta mig upp för en springtur, om vädret tillåter... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får hoppas på fint väder img, för då dyker nog jag och Ludvig upp. =)

2009-06-17 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0