Ledig idag..

Och det brukar oftast innebära att en massa massa grejor ska fixas. Så även denna dag.

Klockan ringde 07.00, ska man hinna utnyttja dagen maximalt så får man glömma sovmorgon.
För att inte väcka alla grannar med att dra igång gräsklipparen strax efter 7 så bestämde jag mig för att tvätta.. Helt underbart vad roligt det är att tvätta. Inte.

Käkade lite frukost för att sedan ta mig ut att klippa gräset, och som jag laddat för detta. Drar ut gräsklipparen från garaget och ska starta helvetet men då vill den inte fungera. Underbart. Mitt tålamod är inte det bästa, ringer M några hundra ggr för att få veta vad felet är men får inget vettigt svar. Försöker ett x antal gånger till men den funkar inte alls. Vill absolut inte veta vad grannarna i fönstret stod och funderarde på..
Så, ingen gräsklippning blev det. Första och sista gången, det kan jag lova er!!

Drog  istället ner till gymmet för att "koppla av" lite, fick dessutom sällskap av Mia. Efter det har jag hunnit sola och nu sitter jag här. Ska hoppa in i duschen sedan bär det av till stan för en fika på Blombergs café, med Tone och Mia. Tänkte sedan försöka hinna med en vända in till Falun för att hälsa på Erica på Ikon, sedan väntar dagens Big Happening  match mot Sundsvall, kl 19.00 på IP, BE THERE!!


Nu är det bråttom...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0