Lunch med Tone

Tisdag. Ännu en ledig dag. Har gymmat och handlat. Idag ska jag luncha och fika med Tone. Var meningen att Erica skulle med men hon mådde inge vidare så då blev det bara vi. Är riktigt hungrig så hoppas på något riktigt gott nu.
Ska försöka hinna med att laga lite mat cokså, blev inte så mycket av det igår. Sen väntar träning kl 18. Ingen 6km idag, känns bra!

Till helgen hoppas jag att vi får möta ett någorlunda bra lag iaf, vill ha lite motstånd nu. Gideonsberg står på schemat. Kan bli en bra match. Finns lite saker som måste sitta på plats innan serien, för min del iaf.

Nej nu ska jag dra mig mot kupolen och få lite mat.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska se vad jag kan göra. Ska dit och se Gustafs-Ludvika på söndagen sen, så jag är lite osäker på lördag... jag vill gärna se, men det hänger på om Mattias och hans föräldrar ska på någon byggmässa eller inte.. jobbar du på söndag annars?

2009-03-03 @ 21:02:03
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tror det är vid 13, men inte helt hundra... återkommer när jag vet mer om lördag för min del!

2009-03-04 @ 19:37:23
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0