Sundsvall imorgon

Har varit dålig på uppdatering på sistonde. Men det ska det bli ändring på!
Hemkommen efter träning, och storhandling, underbart! Nu har jag precis käkat och ska snart börja packa. Åker upp till Sundsvall imorgon bitti och blir kvar till onsdag. Ska träffa Jullan och köra ett träningspass med dom. Ska bli så himla kul att träffa henne, var på tok för längesen nu. Önskade dock att alla i Järngänget kunde ses snart!! Det går för länge mellan gångerna!

Lördagen var magisk.
Min proteindrink på lördag morgon blev inte den enda drinken den kvällen. Shit! Ångest? Nej faktiskt inte. Kvällen var grym!! Jag har hört det ryktas om att jag var helt vansinnig, var det bara jag eller var hela bolanche vansinnigt?? Jag tror ju mer på det sistnämnda.. Oh my god!!!



Blir en uppdatering imorgonbitti. Datorn är med. 4 underbara timmar med tåget. Jag ska tydligen skriva, kanske bland det viktigaste och seriösaste inlägget på KIKDAM imorgon också. Sandy vad har du dragit in mig på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0