F R E D A G..

God morgon.
Det blev en tidig morgon idag också. Härligt att jag äntligen kan gå upp tidigt och få saker gjorda innan jobbet, istället för att ligga och sova och sedan gripas lite av panik när jag inser att jag kommer bli sen.
Morgonen har jag ägnat till att rensa garderoben.. Det är helt sjukt vad mycket kläder man har som man inte använder. Bort med skiten bara, bort!

Jobb idag, 12-20.
Hem och se den omtalande hockey matchen. Leksand.

Match imorgon. Gävle borta. Ska inte var något större problem. Men man vet aldrig.

Lagfest och utgång på Bolanche, lördag kväll. Underbart, som jag har längtat! =)





Lyssna på grabben... LOVLEY!







//Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0