En dansande nykterist utan ångest

Lördag. Matchen gick som den skulle. 5-1 vinst. Inga problem trots underläge 0-1. Vi tog tag i matchen och gjorde vårt jobb. Alltid lika lärorikt att få spela och jobba på sina svagheter innan serien börjar. 19 april drar det  hela igång. Det är snart. Sjukt snart. Vi snackar 6 veckor.  Shit!

Lördag kvällen blev en trevlig tillställning. Jag, Tone och Hanna åkte hem till Mickis och lagade en magisk tacopaj. Riktigt gott. Sen var det dags för Singstar, det är något speciellt med detta Singstar alltså. Oh my... Mickis tog tag i det och åkte på stryk i varje låt, men inte deppade hon för det heller. Nej nej.. Vi pratar ju om Mickis! =)
Vi åkte ner till stan och eftersom dom hade Ladies Night och gratis inträde innan 23,30 på Bolanche så passade vi på att gå dit. Men så sköna som vi är så fick vi ju lov att betala ändå. Inte för att vi var för sena ner, det var bara vakterna som väntade tills klockan passerat halv 12 och började då släppa in... Blir man matt? Jag troor det.. 

Nykter ännu en helg. Snart 3 månader, och det känns helt underbart. När jag ser alla, ursäkta mig, odrägliga fyllon så blir jag bara anti hela grejen. Men självklart så har det inte bra med detta att göra. Men att vakna utan ångest och utan huvudvärken dagen efter gör det så mycket mer värt att vara nykter. Jag satsar på min sport och vill att min träning ska ge resultat, vill man få någonting ut av det så måste man. Tyvärr, men jag kommer forstätta att göra bort mig på dansgolvet -nykter.


Har Thailandsresan äntligen visat sig vara lite positiv?




What you need to do is be thankful for the life you got,
stop looking at what you ain´t got and start being thankful for for what you do got.
 

Kommentarer
Postat av: mickis

aaa men durå!!!Hur skön var inte du på singstaar då=) Erkänn vi älskar det!

Lagfest på lördag...ser fram emot de sååå mycket!Ses imån puss

2009-03-09 @ 23:42:02
URL: http://jagmickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0