På resande fot..

.. till Umeå!

Matchdags och denna gång mot Mariehem i Umeå. Man kan inte annat än att bara älska dessa resor. Vem vill inte åka buss i 16 timmar, sova på hotell, umgås med underbara människor, äta hotellfrukost? Nej precis, detta är underbart!

Sov över i Sundsvall natten till idag, för att sedan fortsätta resan. Gårdagen var tokig. Mat i Sundsvall city och sedan lite "fri tid". Jag och Tone gick lös på kameran rejält. Tone skulle bevisa att hon kunde gå på händer, mitt i Sundsvall city. Självklart skulle detta fotas, jag är i position för att ta ett kort då Tone gör sig redo för att ställa sig på händerna. Det enda jag hör är ett skrik och Tone faller. Jag tror på renaste allvar att hon har brutit armen. Jag kan redan se mig framför coach och Olle för att försöka förklara denna vansinniga historia om att Tone inte kan vara med och spela, att hon måste åka i till sjukhuset och att hon har brutit handen. Men i istället utbrister en skrattfest för både mig och Tone. Tones kommentar blir "Fan va svag jag är.. jag trodde jag var starkare"

Detta var lite av kvällens Top Noch



Kvällen var inte slut här.. Det kan jag lova. Här kommer smakprover från kvällen i Sundsvall:



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0