Betnér var grym!

Har käkat frukost och ska nu packa ihop lite inför dagen. Gym väntar. Axlar och bröstpass. Därefter återstår det sista jobbpasset innan semestern, wihooooooo...
Jobb till kl 17.30 sen är det sista stunden för ärenden. Träning 19.30-21. Sen är det hem och umgås med M som gäller.

Packning av väskan får nog ske samma dag, och det är tamigfan den första gången också. Som jag packar väskan samma dag som jag åker alltså. Jag har alltid varit en av dom som packat klart väskan en sisodär 2 veckor innan avresa. Men inte denna gång. Det är fortfarande helt ofattbart att vi ska åka. Förstår det inte riktig än. Kanske först imorgon när M ska skjutsa oss.

Prov imorgon också. Kan inte påstå att jag är alltför förberedd. Men jag hinner plugga lite imorgon innan provet.






Tone fixade mitt hår igår. LOVELY! Tack! Färg och klipp. Tack kompis. Efter det drog vi iväg till maximteatern och lyssnade på Magnus Betnér. Vilken stjärna alltså. Den mannen är helt sjuk. Haha. Roligt var det!




Kommentarer
Postat av: VJF

Då har du inte sett mycket i ditt liv

2009-11-26 @ 11:28:23
Postat av: Bengan

..om jag tyckte Betnér var grym?

2009-11-27 @ 07:59:33
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0