Fredag 27/11 ----->Big Day.

Big Day. Big Day. Så skulle man väl lätt kunna summera denna dag. Har varit uppe i några timmar nu och fått ihop väskan. Har nog lite för mycket grejs med, fan! Fick precis i allt, nu rymmer det inte för något mer!! 18 kilo. Herrejävlar, 2kg tillgodo! Det är för bra!

M överraskade mig idag. Han är helt ledig, underbart. Det gillar vi såklart!!!!

Det blir en stressig dag idag, först kl 16 skulle jag kunna tippa på att jag kan stressa av. Denna jävla stress som vart med i 2 veckor nu tror jag. Man blir ju lite lätt galen..



Nå, dagen då..

09.00 frukost med M, Erica, Tone och Majsan på Blombergs Café. Sen är det raketfart hem för att plugga!! Kl 13 ska jag vara i Falun för att skriva prov. Det får inte ta mer än 2 timmar, för avfärden från Blge planeras runt halv fyra snåret! Kan ju gissa att det kan bli lite försenat när jag å Tone är i farten!



Tone lägger av den skönaste kommentaren någonsin om resan igår efter fotbollsträningen: Det känns mer som att du och jag ska iväg på ett träningsläger..

Ja så skulle man väl kunna sammanfatta det hela om jag fick bestämma! =)




Detta blir det sista inlägget innan resan. Nästa inlägg får ni från Thailand!! :D





Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en trevlig semester nu!Blir det update via bloggen nu eller har ni en resedagbok? Kram!

2009-11-27 @ 10:17:53
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0