Lördag

Äntligen helg gott folk. Helgen är lika med kortare jobbdagar, mera tid med M och mycket pluggande! Inatt fick jag iaf någon mer timmes sömn mot vad jag har haft denna vecka, men inte är jag speciellt pigg för det. Så kaffet är med nu på sista delen av alla alla föreläsningar jag har kvar. Skönt. Vi snackar kanske 20 min.

Mycket frågor om resan nu. Har du packat än? Är du nervös?
Seriöst så har jag inte hunnit tänka så mycket på att jag ska åka än. Känns inte alls som vi åker på fredag. Har knappt hunnit packa. Massa kläder ligger framme och jag har inte den minsta aning om vad som ska med. Har i princip bara tagit fram alla sommarkläder sen har jag inte gjort så mycket mer åt det. Önskade att jag hade lite mer tid åt att njuta av att vi verkligen ska åka. Men det kanske kommer. Förhoppningsvis på torsdag om inte annat...


Idag väntar som sagt jobb. Tackade nej till den årliga Kupolen festen. Måste plugga och vill hellre umgås med M. Efter jobbet har M lovat att fixa mat. Tur han är ledig på helgerna så han kan fixa och trixa lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0