Tisdag

Idag blev det sovmorgon. Vaknade runt halv 10 snåret. Köäkade frukost sen var det bara att ta på sig träningskläderna för att sedan åka in till Falun och friidrottshallen för en praktisk föreläsning. Roligt med de praktiska momenten och läraren är ju så sjukt kunning. Jag vill också.


Gårdagen blev det 2 gympass. När M kom hem var det för sent för att köra spinningpasset så vi bestämde oss för att pumpa på gymmet istället. Det är inte ofta vi hinner träna tillsammans men när vi väl gör det är det alltid lika roligt!
Alltså alltid lika roligt att knäcka honom.. Ha Ha!


Dagen då? Nu har jag kommit hem från Falun, ska käka lite mellis. Kesella m funlight, sen tänkte jag ut och springa. Har blivit mycket gym på sistonde och inte så speciellt mycket kondition. Med det ska vi ändra på den här veckan.

Ledig dag även idag från jobbet men det blir att jag åker in och jobbar en sväng i eftermiddag ändå. 20-års jubileum imorgon så vi måste förbereda en hel del.


Ser man på, solen kikar fram. Dags att snöra på sig skorna då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0