1986-10-28 - 2009-10-28

Thats me. 23 år. Men än har jag inte fyllt. Föddes runt 09.15 snåret om jag minns rätt. Så 2 timmar kvar.


M kom in och väckte mig strax efter kl 6 imorse. Ingen skönsång tyvärr, men paket hade han med sig.

 

 

 

Den 5:e One Tree Hill säsongen. Helt underbart och så efterlängtad.

Nu kommer jag sitta klistrad framför Tv:en ett tag framöver. Och...



...den grymma ipoden. LILA såklart!! Wiihoooo..


 



Så lycklig!! Tack för allt!! Men ett paket återstår sägs det. Hmm.. spännande, vet inte riktigt vad det kan vara.


Nu ska jag snöra på mig skorna och ta en promenad. Sen blir det jobb till kl 18 och därefter mat med M och brudarna. M har lovat att bjuda på maten, och därefeter väntar bio. Michael Jackson.
Födelsedagen kan helt enkelt inte bli bättre!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0