2009-10-23

5 dagar till och jag blir 23. En onödig ålder? Vad vet jag. Kul är det iallafall att fylla år. Kul med mys och massa presenter.

Jag kan inte riktig fatta att det snart är november. Tiden bara rinner iväg, helt sjukt. Snart står vi där på Arlanda och ska lyfta mot Thailand. Inte alls länge kvar.

Nu har vi fått lite ledigt från fotbollen någon vecka innan vi kör igång igen för att sedan ta ännu lite mer vila. Så skönt så skönt. Nu kan jag koncentrera mig på gymmet en stund. =)






Nu ska jag ta mig ut på en liten morgonjogg, sen ska jag hem och få i mig frukost innan det är dags för gymmet.





Kommentarer
Postat av: Toneee

Jävlar bengan,du och nina skulle kunna vara bill och bull.lika som bär i mörkt hår och kvarnsvedjack..hahaha=)

2009-10-23 @ 10:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0