2009-10-27---> Tisdag!

Ledig dag, och det är så förbannat skönt! Vaknade för ett tag sedan och har precis fått i mig frukosten. Har även hunnit kännt av att jag har lite sådär ont på sittbensknölanra sen spinningpasset igår, men det är sånt som kommer gratis. Det får man ta helt enkelt.


Dagen kommer att vara fullspäckad. Nu först blir det ett gympass, därefter åker jag direkt till D och vinkar henne hejdå för denna gång. Sen är det Ica och inhandling av diverse saker. Här ska bakas! =) Sen om tiden räcker till blir det förmodligen ett pass till ikväll, we will see!


D och jag!







Emma hade nog lite bråttom igår men idag är det tisdag! Vet inte riktigt vad som hände där.. Kan ha varit något med att klockan var alldeles för tidigt på morgonen för Bengtsson. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0