Good Morning

Jag fattar inte vaför man aldrig kan vakna utvilad och pigg. Jag lägger mig i skaplig tid och går inte upp alltför tidigt, men ändå är jag så sjukt trött. Vad är felet?

Har precis fått i mig min kära frukost och en kopp kaffe. Ska åka iväg till gymmet för att köra mitt andra pass från det nya träningsupplägget jag fått. Alltid lika roligt och spännande med dessa nya upplägg. Man vet inte riktigt vad som väntar, förutom träningsvärken förstås.

Idag väntar kanske sista fotbollsträningen på väldigt länge. Träning som sagt idag sen sista seriematchen i helgen, borta mot Bollstanäs. Måste nog erkänna att det är lite skönt.

Nästa vecka tis-ons väntar kryssningen. Yeeaaahhh!!! Kommer bli grymt.




Nu är det dags att ta på sig vinterjackan å vantar för här ska det skrapas bilruotor... Brrrr!!






En värmande bild från Thai...

Jag o Mickis hjular =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0