HJÄLP!!


Färgade min utväxt igår och shit vad orange jag blev!!!! Detta är inte roligt. Nu gäller det att genast köpa en ny färg och slänga i den. Det tråkiga är att vi ska iväg på Ladies Night ikväll och innan det hinner jag inte. Typiskt! Imorgon väntar min 23-års fest och jag måste bara fixa till det innan det!

 


Nu ska jag iväg till gymmet sedan blir det jobb till 18. Sen hem och fixa innan vi drar till Leksand och Ejendals Arena.

 



Just det idag är det exakt 4 veckor kvar innan vi drar till Thailand! Det är helt sjukt vad tiden går fort! Har inte hunnit tänka på resan alls men nu måste vi börja planera och snart skriva packlista =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0