Lördag

Lördag. Matchdag. Sista matchen för säsongen. Känns lite overkligt men också lite skönt. Idag är det vinst som gäller. Och har jag räknat ut detta rätt så med vinst kommer vi att komma 3:a då jag hoppas att Umeå spöar Danmark. Vi och Umeå går upp på samma poäng men vi kommer före på målskillnad! Så så är det! =)


Vaknade med lite panik imorse. Kollade klockan och vad får man se, jag har inte ställt klockan på ringning!!!!! Men det var ju lugna puckar då klockan bara var 07.37, precis då jag annars tänkte gå upp. Man har ju rutin.
Samling kl 09.00. Väntar på att Tone ska hämta mig.
Match kl 14 i Sthlm, sen blir årets första (?) och sista lagfest av! Märkligt!!! Men kul ska vi ha!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0