Måååndag

Ledig måndag coh det tackar vi gudarna för. Detta behöver jag. Helgen var inget att minnas tyvärr och matchen är något som jag glömde redan när slutsignalen blåstes. Så är det med det. Sista veckan med fotboll. Man känner att det är slutet och det ska faktiskt bli skönt med lite vila. VILA, VILA → THAILAND!

Nu ska jag försöka dra mig iväg till gymmet för ett riktigt jävla bra benpass. När säsongen snart är över är det bara att köra på ännu hårdare på gymmet. Muskler, muskler, muskler.

Dags att fylla på förrådet med lite proteinpulver också, det börjar ta slut och det är ju inte bra.


Idag ska jag och Tone boka resan!! Det har vi sagt länge nu med nu är det dags på riktigt!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0