Städa, städa, städa..

Phu, jag som skulle baka. Eller jag ska. Men har bara inte hunnit ännu. Myckt städning som gjorts istället. Jag o städning är inte riktigt kompisar, eller det är kanske det vi är. Men varje gång jag ska städa så slutar det aldrig med dammsugning, torknng av golv och diskning. Utan då kör jag på med allt. Rengöring av ugnen, städat ur alla garderober, plockar bort minsta lilla sak så det blir klinisk rent. Phu. Det är jobbigt. Jag är för pedant. Men med musik på högsa volym så brukar det mesta lösa sig! =)


 

 

 

Nu har jag ytterst lite kvar. Sen ska det handlas och förhoppningsvis bakas. Blir nog en springtur mot kvällen. Vädret är ju som gjort för det!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0